tisdag 22 november 2011

En lysning i höstmörkret


En lysning i höstmörkret.

Äntligen har en last lämnat mina axlar och det är att jag har fått sålt ”Surfplattan” som jag ”pådrog” mig från en aggressiv telefon försäljare. Det har gett mig blod på tand, så nu fortsätter jag att sälja undan lite prylar som har legat undangömda. Vad säjs om gamla frimärken eller gamla smycken.

Fick också en telefon från chefen av jobbet i hälsokostbutiken att jag är välkommen att börja i januari månad. Det känns inte fel!
Frimärken är faktisk från de olympiska spelen i 1936 och har en mörk sida...!

2 kommentarer:

  1. hei Siren! så fin blogg du har, Kanskje du ikke er arbeidsledig lenger heller? Det ville vært flott. kanskje har affirmasjonene virket? Fint om du kunne si litt om det. Det er også smart å kvitte seg med ting man ikke lenger trenger, som gamle frimerker. Håper du får solgt dem.

    SvaraRadera
  2. Hei Writer!
    Takk for ditt hygglige mail! Jeg ser av brevet att du er norsk og jeg får svare deg så godt jeg kan trots att mitt modersmål i skrift ikke er det beste lengre...!
    Ja, det er intressant dette med affirmasjoner og jeg har opplevd mange positive opplevelser som styrker det, trots at mörke skyer var farlig näre!

    Jovisst har jeg fått jobbet som helsekostforselgere og det er ett jobb jeg er bra på og har mye kunskap om (er det skjebenen eller...!).

    Det er også som du sier at det er bra både fysisk og psykisk å kvitte sig med "gamle" saker og jeg har faktisk fått solgt frimerkene for ett hyggelig pris!

    Håper du har fått en liten insikt i mitt liv og jeg håper at det også var litt inspirerende! Jeg har ikke skrivit i bloggen på en stund pga. svingninger av angest og usikkerhet, men nå ser jeg fremover igen...!(Som sagt det gjeller å affirmere)

    Takk igjen for ditt intresse og jeg önsker dig en hygglig och fin Jul!:)

    Klemmer
    Siren

    SvaraRadera