söndag 23 oktober 2011

Sköna Söndag

Att börja dagen, som nu är några timmer sedan, med mental träning och affirmationer är viktigt för mig för att få samla tankarna och behålla den positiva attityden och i dag fungerade det bra. Efter en god och hälsosam frukost planerade jag dagen och satte igång med olika projekt, där jag började med att gå en lång promenad för att rensa hjärnan och starka musklarna!
Som sagt så är det viktigt att kroppen mår bra och jag lagar all mat från grunden och bakar mitt bröd och helst skall det vara av ekologisk kvalitet så långt det går. Vissa kostillskott ingår också numera som ett starkande komplement.
På bilden visar jag dagens frukost med min lilla affirmation, som är ny för varje dag...

2 kommentarer:

  1. Jag skriver en kommentar till mig själv för att kolla att det fungerar och för att informera att det inte kommer någon frukostbild!

    SvaraRadera
  2. Nej någon bild gick inte att se som sagt:-)

    SvaraRadera